Általános szerződési feltételek

www.firestbiokandallo.hu weboldalon történő megrendelésekhez

Kérjük, szíveskedjék webáruházunk általános szerződési feltételeit figyelmesen elolvasni!


Szolgáltató adatai:

Modern Flame Kft

1202 Budapest, Lőcse u. 11

 Adószám: 26498076-2-43

Bankszámlaszám: 11720001-22472513

Székhely: 1202 BUDAPEST, LŐCSE U. 11

Levelezési cím: 1202 BUDAPEST, LŐCSE U. 11

E-mail cím: info@firestbiokandallo.hu

Telefon: +36209273477 (nem emeltdíjas hívás)

Személyes kapcsolatfelvétel helye: 1095 Budapest, Soroksári út 33. OBI

Szolgáltató tárhelyszolgáltatója: Gs Informatika kft, Budaörs 2040 Napsugár sétány 2



Termékek és árak

Webáruházunkban kémény nélkül használható, füstmentes, bioetanol tüzelésű kandallók (biokandalló) különböző típusait, valamint a tüzelésükhöz szükséges anyagot forgalmazzuk.

Az adott termék képére, vagy a „Bővebben” gombra kattintva megjelenik a termék leírása és fontosabb paraméterei. A részletes leírás a termékhez mellékelt használati utasításban található. A termékek színe a megjelenítő eszköz minőségétől függetlenül a valóságban néhány árnyalattal eltérhet a képen ábrázolttól, melyre tekintettel elsősorban a termék anyagösszetételét ajánljuk a választásnál figyelembe venni.

Áraink minden esetben bruttó árak (tartalmazzák az áfát) és forintban értendők.

Az időszakos vagy állandó árkedvezménnyel forgalmazott termékek esetében a leírás mellett feltüntetjük az árkedvezmény tényét, az eredeti bruttó árat, és az ahhoz viszonyított kedvezmény százalékos mértékét. A kedvezményes ár annak honlapon történő megjelenésével válik hatályossá. Amennyiben a kedvezmény a megrendelés elküldése, és a termék szállítása közötti időben történik, nem áll módunkban a különbözetet a felhasználónak visszatéríteni.

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Az új ár annak honlapon történő megjelenésével egyidejűleg válik hatályossá. Az árváltoztatás nem érinti a hatálybalépését megelőzően véglegesített megrendelést.

Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár kerül feltüntetésre – különös tekintettel a feltűnően alacsony, a szokásos forgalmi ártól jelentősen eltérő, nem reális árra –, a Szolgáltató nem köteles a hibás áron a termékre adásvételi szerződést kötni. Ehelyett a pontos ár megjelölésével felajánlhatja a terméket megvételre, azonban ennek ismeretében a felhasználó elállhat vásárlási szándékától.

Csomagolási díjat nem számítunk fel, a honlapon feltüntetett árak azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás díját.

Termékeink bárki számára elérhetőek, regisztrációra nincs szükség, azonban a megrendeléshez minden esetben el kell fogadni a jelen Általános Szerződési Feltételeket.

A webáruházunkban kínált termék megvásárlása magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül. A szerződések nem kerülnek iktatásra.

Figyelem! Termékeink fokozottan tűz- és robbanásveszélyesek! Kérjük, szíveskedjen a biztonsági előírásokat minden esetben alaposan tanulmányozni és azokat betartani! Részletes tudnivalókat talál honlapunkon a „Használat” link alatt.

A nem rendeltetésszerű, vagy az előírásoknak nem megfelelő használatból eredő károkért semmiféle felelősséget nem vállalunk!

Áraink ÁFA-t nem tartalmaznak alanyi adó mentesség miatt!



Megrendelés

A webáruházunkból történő megrendelésre a nap 24 órájában lehetőség van. Kivételt képez ez alól az az időszak, amikor a honlap karbantartása történik, azonban ezt adott esetben jól látható helyen jelezzük a felhasználóknak.


A megrendelés menete

A kívánt termék kiválasztása után a „Kosárba” gombra kattintva lehet az adott terméket kosárba helyezni. Minden további terméket ezen a módon lehet kosárba helyezni. Az oldal jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintva érhető el a kosár tartalma. Itt lehetőség van a módosításra, vagy a termék törlésére. Amennyiben a kívánságlistáról került a termék a kosárba, a törlést követően a kívánságlistára kerül vissza. A „Vásárlás folytatása” gombra kattintva tovább böngészhetők a termékek.

A kuponok és ajándékutalványok a fizetés előtt válthatók be.

A „Fizetés” gombra kattintva lehet elindítani a fizetési folyamatot. Megrendeléshez nincs szükség regisztrációra (vendégként történő vásárlás), de a regisztrált felhasználóknak több funkció válik elérhetővé. Amennyiben a felhasználó nem kíván regisztrálni, a „Vásárlás vendégként” opció kiválasztását követően kell a „Tovább” gombra kattintani. Regisztrációra az „Új vásárlói fiók létrehozása” opciót kiválasztva a „Tovább” gombra kattintva van lehetőség.

A „Fiók/Számlázási adatok beállítása” oldalon a kért személyes adatokat kell értelemszerűen megadni. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező. A számlázási adatok körében meg kell adni a megrendelő teljes nevét, lakhelyét (székhelyét), email címét és telefonszámát.

Amennyiben számlázási adatok megegyeznek a szállítási címmel, a „Tovább” gombra kattintva lehet kiválasztani a szállítási módot. Eltérő szállítási cím beállítására úgy van lehetőség, hogy a felhasználó a bal alsó sarokban megjelenő négyzetbe kattintva módosít. A szállítási cím az a cím, ahová a felhasználó a termék szállítását kéri. Amennyiben személyesen kívánja átvenni a terméket, a megadott átvételi helyek közül választhat.

A felhasználó minden esetben – regisztrált és vendég vásárlóként egyaránt – köteles az adatokat a valósággal megegyezően megadni, ellenkező esetben az esetleges károkért a felhasználó felel.

A szállítási mód kiválasztása során van lehetőség a megrendeléshez megjegyzéseket fűzni. A „Tovább” gombra kattintva kell a fizetési módot kiválasztani.

A rendelés véglegesítése előtt bármikor lehetőség van az adatok kijavítására, módosítására az egyes lépések leírására történő kattintással. A megrendelés elküldése előtt – a fizetési mód kiválasztása során – nyilatkozni kell az ÁSZF elfogadásáról a megfelelő négyzet kipipálásával. Ennek hiányában webáruházunkból nincs lehetőség megrendelésre.

A megrendelés leadására a „Rendelés megerősítése” gombra kattintással van lehetőség. A rendelés leadása szerződéses ajánlatnak minősül és a felhasználó részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

A megrendelés elküldése után a megadott telefonszámon, vagy a személyes kapcsolatfelvétel helyén (ld. I. pont) lehet az adatokat módosítani.


A szerződés létrejötte

A beérkezett megrendeléseket haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül emailben visszaigazoljuk. A visszaigazolás tartalmazza a rendelés részleteit. A szerződés a visszaigazoló email elküldésével jön létre. A felhasználó megrendelése távollévő között kötött írásos szerződésnek minősül.

A szerződéskötés lehetséges nyelve magyar.

A megrendelő köteles a terméket átvenni, valamint a vételárat és a szállítási költséget megfizetni.


Fizetési és szállítási feltételek

A fizetendő végösszeget a visszaigazoló email tartalmazza. Számlát a megrendelt termékhez mellékeljük.

Az alábbi fizetési módok közül lehet választani:

Banki átutalás (banki befizetés)

Az átutalás díja bankonként változó. Az összegnek a megrendeléstől számított 5 munkanapon belül meg kell érkeznie a bankszámlánkra.

Az utaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett neve: Szőke Balázs

Számlavezető bank: OTP

Bankszámlaszám: 11773205-00213886

Összeg: a visszaigazoló email szerinti fizetendő végösszeg

Közlemény: a megrendelés száma vagy a megrendelő neve

Készpénzes fizetés személyes átvétel esetén vagy házhozszállítás esetén kollégánknak.

Bankkártyás fizetés

Ingyenes fizetési mód a felhasználók részére.

A bankkártyával történő fizetés a Borgun rendszerében zajlik (bővebb információ: www.b-payment.com). A fizetés elindítását követően oldalunk automatikusan átirányítja a felhasználót a Borgun oldalára. Az oldal nyelve magyar. A Borgun rendszerében Mastercard/Maestro, VISA és VISA Electron típusú bankkártyákkal lehet fizetni. Bankkártyás fizetéshez meg kell adni a kártyabirtokos nevét, a bankkártya számát, a lejárati idejét, valamint a bankkártya hátoldalán található háromjegyű ellenőrző kódot. Az automatizált ellenőrzést követően a rendszer megkezdi a bankkártyához tartozó bankszámla megterhelését.

A termék személyes átvételére a személyes kapcsolatfelvétel helyén (ld. I. pont) van lehetőség az alábbi időpontokban:

Munkanapokon és szombaton 10-től 18 óráig, vasárnap 10-től 16 óráig.

A házhozszállítás díja 50.000,- Ft-ot meg nem haladó vásárlás esetén egységesen 1.800,- Ft. Az 50.000,- Ft összeg feletti vásárlás esetén a házhozszállítás ingyenes. A visszaigazoló emailben feltüntetett végösszeg tartalmazza a szállítás díját is.



Elállási jog

Az e fejezetben foglaltak kizárólag a jogszabály alapján fogyasztónak minősülő személyekre vonatkoznak.

A megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül a megrendelő jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Az elállási szándékot tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot email-en vagy postai úton kell az I. pontban megjelölt címre írásban elküldeni. Ebből a célból felhasználható a honlapon megtalálható elállási nyilatkozatminta is. Az elállási nyilatkozat kézhezvételéről visszaigazolást küldünk. A megrendelő saját költségén küldi vissza a terméket. A termék visszaküldésének határideje az elállási nyilatkozat tételétől számított 14 nap. A termék postai úton nem küldhető vissza. Amely napon a terméket webáruházunk átvette, az attól számított 14 napon belül az árát maradéktalanul visszatérítjük. A szállítási díjat nem térítjük vissza. A megrendelő választása szerint a termék árát a megadott bankszámlára visszautaljuk, vagy levásárlásra alkalmas módon juttatjuk vissza. Az utánvéttel feladott, vagy a visszaküldés során megsérült terméket nem áll módunkban átvenni.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése a megrendelőt terheli.



Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

1. Kellékszavatosság

A megrendelő a szolgáltató hibás teljesítése esetén a szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a megrendelő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a szolgáltató költségére megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a megrendelő egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmet, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jog már nem érvényesíthető.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást webáruházunk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a megrendelő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

A termék hibája esetén a megrendelő – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben lehet gyakorolni. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a megrendelőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk a figyelmet, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni. A termékszavatossági igénynek eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve a kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben lehet érvényesíteni.

3. Jótállás

A megrendelőt a webáruház termékeivel kapcsolatban jótállási (garanciális) jogok illetik meg.

Jótállás (vagy garancia) esetén a szolgáltató garantálja, hogy annak időtartama alatt a termék kifogástalanul működik. A szolgáltató csak akkor mentesül a jótállási kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a termék értékesítésekor még nem volt meg a termékben, az a teljesítés után keletkezett. A jótállás időtartama a hatályos jogszabályok alapján a termék a megrendelő részére történt átadásától számított egy év.

Felhívjuk a figyelmet, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni, egyébként viszont a megrendelőt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik. Meghibásodott termék esetén a megrendelőnek kötelessége a terméket visszajuttatni a forgalmazó által meghatározott átvételi pontra, a garancia érvényesítéséhez.

Panaszkezelés

A megrendelő webáruházunk működésével, a termékekkel vagy a megrendeléssel kapcsolatos panaszait az I. pontban megjelölt elérhetőségeink bármelyikén előterjesztheti. A beérkezett panaszt igyekszünk minél előbb kivizsgálni, és a szükséges intézkedéseket megtenni.

Amennyiben a megrendelő fogyasztói jogai sérülését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye, a szolgáltató székhelye, illetve a jogsértés elkövetésének helye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz, mint ellenőrzési szervhez. Első fokon a fogyasztóvédelmi hatáskörben eljáró fővárosi és megyei kormányhivatal, másodfokon a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.



Adatkezelés

Tekintve, hogy a webáruházunkban történő értékesítés során személyes adatokat kezelünk, ezt kizárólag a jogszabályi keretek között végezzük. A személyes adatokat bizalmasan kezeljük, azokat harmadik személy számára a megrendelő beleegyezése nélkül nem adjuk át.

A személyes adatokat a szerződés létrejöttének elmaradását, a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követően töröljük. A számlák megőrzési kötelezettségének a mindenkor hatályos jogszabályok alapján teszünk eleget.

Termékeink megrendelésével a felhasználó nem iratkozik fel automatikusan hírlevélre. Hírlevelet csak kifejezett kérésre, az email cím megadásával, és a „Feliratkozom” gombra kattintással küldünk.

A felhasználó bármikor kérheti írásban adatainak törlését rendszerünkből. A hírlevélre feliratkozott felhasználó bármikor kérheti a hírlevélre feliratkozottak listájáról való törlését anélkül, hogy regisztrációja elveszne. Hírlevélről leiratkozni emailben vagy a hírlevelek alján található „Leiratkozom” gomb segítségével lehet.

A megrendelő a személyes adatainak védelmével kapcsolatos jogainak megsértése esetén az adatkezelést végző szolgáltató ellen bírósághoz fordulhat. Az ügyben a törvényszék soron kívül jár el.